13 Kasım 2013

Seviyorum Hemde Çok ....


Müzik benim hayatımın vazgeçilmezi... 

Takip ettiğim, seslerine bayıldığım sanatçılar bir yana en büyük tutkumun elektro keman olduğundan daha önce de bahsetmiştim. Tıktık...

Özelikle solo parçaları bir başka seviyorum, farklı müzik türleri keşfetmeyi youtube yada başka video paylaşım sitelerine girip parçalar arası ülkeler arası melodiler arası kaybolmayı daha çok seviyorum :)

Yeni melodiler yada çok eski parçaların bambaşka şekilde bizlere sunmalarına ayrıca bayılıyorum.
Daha önceden bildiğim ve yeni yeni tanıdığım bir kaç Violinist ablamız dan bahsedeceğim biraz..


Belkide bir çok kişinin bildiği ama benim yeni bir kaç aydır keşfettiğim  keman çalan  bir abla var Lindsey Stirling Keman sololarını bayıla bayıla dinliyorum.

En sevdiğim yanlarından biri ise keman çalarken dans etmesi kendini müziğin içine tamamen verişini, deli dolu oluşunu seviyorum. Zaten kendisini Hip Hop Violinist olarak adlandırıyor.

En sevdiğim performanslarından bir kaçını sıralarsak listem şu şekilde oluşur ...

Onu ilk bu video ile tanıdım yağmur altındaki dansı keman çalışına vurulmuştum..



Daha sonra bu inanılmaz mekandaki klibiyle artık tamamen bağlanmaya başladım kendisine. Gece manzarasına aşık olduğum yer ♥ Keman çalışına parçasına zaten diyecek sözüm yok bence gayet başarılı ...





Bir çok muhteşem parça aslında oyun müziklerinde saklıdır bunlardan biride Skyrim oyunun artık neredeyse efsane olmuş  müziğidir. Skriym parçasını Lindsey Peter Hollens ile gayet güzel bir düet halinde sunmuştur ama benim için Skriym'i en güzel icra edenlerden biri daha var onuda ileride paylaşacağım önce Lindsey ve Peter performansını dinleyelim..



Aslında ablamızın paylaşılacak çok performansı parçası var ama benden şimdilik bu kadar Lindsey den size önereceğim son parça en sevdiğim filmler'den biri olan The Lord Of The Rings in Medley parçası kendi sesinin de güzel olduğunu bizlere gösterdiği videolardan biri..



Gelelim bir başka güzel ablaya Kate Chruscicka bu  güzel ablayı uzun zamandır adını bilmeden dinlediğimi yeni fark ettim :( 
Eline en çok keman yakışan kişilerden biridir kendisi. Bir çok parçayı cover yapmıştır Özelikle Requiem For A Dream filminin akıllara kazınan o güzel parçasını gayet güzel çalmıştır buyurun ...



Kendisini ilk Libertango parçasını aramalarım sonucu bulmuştum. Bu parça sayesinde kendisine ait The Violinist albümünü fark ettim. Albümde en sevdiğim parçalar ve daha önce dinlemediğim parçalar vardı uzun süre albümünü dinlediğimi bilirim ...
Libertango ♥


Lambada parçasını bilmeyen yoktur sanırım hemen hemen herkesin hayatında yer bulmuştur mutlaka benim okulumda zil sesi olarak lambada çalardı ve ben ne kadar lambada yı dinlesem aklıma okul günlerim gelir hadi biraz geçmişe gidelim :) 



Johann Pachelbel in Canon In D parçasını da dinlemenizi tavsiye ederim kendisi için özel yapılan Kemanı ile gelin gibi süzüldüğü klibin de sıra....


Sırada en çılgın en deli dolu Keman Ustası Cait Lin de sıra  bu deli dolu ablamızın dünya çapında bir çok hayranı vardır ve bir çok ülkede konserler vermiştir. Çok sıra dışı gösterilere de imza atmıştır. Mesela benim bildiklerim içinde hareket halindeki otobüs,kamyon üstünde performans gerçekleştirmiştir. Ülkemizde de sevenlerinin çok olduğu biridir ve ülkemizde de konser vermiştir kendisi.. 
Deli dolu ablamız ayrıca cover yapmayı çok sever bir çok güncel parçaya gayet de güzel cover lar yapmıştır. Keman yayında lazer kullanmayı da çok sever kendisi bir çok performansında kullanmıştır.

Strom parçasındaki enerjisi görülmeye değer ;)
      


En sevdiklerimden biri ♥ Tangode Roxanne ♥



Shakira nın Waka Wakasının gayet kıvrak bir şekilde icra ediyor ablamız :)




Hysteria cover ♥♥♥


Ve son olarak Maroon Stereo Hesrts parçasının cover versiyonunda sıra en sevdiğim parçayı Kemanla dinlemekte ayrıca güzel ;) 
 

Keman tutkum hiç azalmadı azalmayacak ta sanırım. Çalamasamda dinlerken aşırı zevk alıyorum ve gerçekten çok seviyorum Kemanı ♥

Ne kadar yeni solo parça bulursam blogum da toplamaya karar verdim.. Başka başka yeni sololar da görüşürüz ;)  
                                                                                                                                                   Asya ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz Sizde...