18 Şubat 2014

Sizin hiç babanız öldü mü? Benim öldü ,kör oldum.... Cemal Süreya ...


Tam iki sene önce bu gün kör oldum ben...
Tam iki senedir BABA diye seslenememek.... Başka baba kızları gördüğümde anlamsızca kıskanmaya başlar oldum... 

Artık küçük çocukları kızdıramıyorum baba -Benim babam senin babanı döver. Diyemiyorum... Kolum kanadım kırık, hep bir şeyler eksik baba...

Senin yaşıtındaki herkesi sana benzetir oldum, kimisine baba diye gidip sarılmak geliyor içimden...

Kıjım diye sevenim de yok artık...
Hani zamanla alışacaktım hani zamanla acımayacaktı, içim yanmayacaktı...  Bana yalan söylediler baba zamanla alışırsın dediler...Yalan hemde çok büyük bir yalan... 

Alışılan tek şey boğazında ki o koca düğümle yaşamayı öğrenmek, gözlerimde senli her şeyde akmaya hazır göz yaşı, her geçen gün durmadan içinde büyüyen boşluk, alışılan değişen tek şey bunlar baba...

Acın zerre değişmedi, yokluğun her geçen gün büyüdükçe büyüyor, özlemin ateş gibi sıcacık sürekli yakıyor..

Ben hiç böyle olacağını bilmezdim,bilemezdim bu kadar acıtacağını hiç ama hiç düşünmemiştim...

Özlemek iğrenç bi duyguymuş be baba...

Baba... ne çok özledim böyle seslenmeyi ....
Baba .... bir gün bu kelimenin bu  kadar can yakacağını tahmin etmezdim...

Mekanın cennet olsun babam...

"Özledim... Söyleyeceklerim bu kadar. Kısa ve Derin.." Cemal Süreya 
                                                                                                                                      Asya...

2 yorum:

  1. Rabbim babacığına yine rahmet eylesin canım. Çok zordur tabii yaşamayan anlamaz Rabbim annene uzun ömürler versin inşaallah.
    Benim annem dedem öleli 19 yıl oldu her gün tazeymiş gibi ağlar. Kolum kanadım kırıldı o gidince der. Gerçekten çok zor. Benim babam yaşıyor ama kaç kez kaybetme korkusuyla karşı karşıya kaldım dünya cehennem gibi geldi o anlar. Allah onlara geride kalanlara uzun ömür versin inşaallah. Acı geçmez Rabbim sanada acısını unutturacak zamanlar versin inşaallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım Allah razı olsun... Mevlam böyle zor acılar yaşatmasın sana... Zor çok zor ama ondan geldik ona döneceğiz... Mevlam ahirette kavuşmayı nasip etsin en güzel şekilde...

      Sil

Söz Sizde...